środa, 22 listopada 2017

Złoto, złoto, co się świeci!


Dziś gościnnie w Retro Kraft Shop, zatem przygotowałam coś wyjątkowego. Listopadowe, długie wieczory to idealny czas na odświeżanie wakacyjnych wspomnień i próby ich utrwalenia. To też postanowiłam zadbać o cudowne wspomnienia z podróży i przygotowałam pamiątkową paletę z ceramicznym talerzykiem, zakupionym przy jednej z pięknych bośniackich cerkwi. A że cerkiew to miejsce, gdzie złoto wiedzie prym, w takiej też stylistyce chciałam utrzymać otoczenie dla tej pamiątki. Paleta błyszczy się i mieni wszystkimi odcieniami złota. Przełamałam ten złoty blask wakacyjnym błękitem nieba:) Za sprawą ozdób i dodatków chciałam również oddać charakter i nastrój tego miejsca. Czy mi się to udało, dajcie proszę znać:)




Long, november evenings is the best time to refresh our holidays memories and try to keep them. So, I decided to take care about wonderful memories from my travel and I made the painting palette with ceramic plate, bought near to one of the beautiful bosnian church. Because of in that church the most important color is gold, I wanted to give my palette this style. The palette shines with all shades of gold. I broke the golden glow adding of vacation blue sky. Thanks to embellishments and chipboards I wanted to give mystery mood of this special place. Did I succeed? please let me know :)






Bazę mojego projektu stanowi drewniana paleta malarska. Po oklejeniu jej kartkami ze starej książki i papierem z motywem nut, całość pokryłam białym gesso. Po wyschnięciu, w wybranych miejscach, nałożyłam wzór przez maskę oraz pastę pękającą. Następnie dodałam koloru tworząc niebieskie tło, pochlapane obficie kawą, która często u mnie gości:)

A base of my project is wooden painting palette. First I sticked on the palette the old book page and sheet music and next I covered it by the white gesso. When the palette has dried I've applicated modeling paste through the stencil and cracle paste. Next I added the color to make blue background and than I splashed it with a lot of coffe.






Kolejny krok, to tworzenie kompozycji, w której wykorzystałam naturalną korę brzozy, korzonki oraz piękną, starą serwetkę. Długo walczyłam z sobą, żeby ją pociąć:) Piękne, ażurowe tekturki z Fabryka Weny potraktowałam najpierw shiny powder Antique Gold z 13arts, co nadało im cudownego, delikatnego złotego blasku.

My next step was the composition I used natural birch bark, curly moss and old, beautiful doily. It was really hard for me to cut it:) On the chipboards I put shiny powder Antique Gold 13arts, it made them so delicate, bright and shiny.




Po ułożeniu kompozycji i upewnieniu się, że wszystko dobrze się trzyma, dodawałam wosk oraz inkę gold turkusową, uwypuklając ornamenty powstałe dzięki masce oraz ozłociłam całość farbką Gold Glitter 13arts. Jest naprawdę świetna i można ją śmiało stosować zamiast brokatu. Na pracy widoczne pozostają jedynie złote, mieniące się opiłki.

Last step after arranged the composition, was applicated the wax and turquoise inka gold and application randomly Gold Glitter paint 13arts. This paint is really awesome, you can use it instead ordinary glitter. On your project remain visible only golden, shimmering filings.




Pracę pełną wspomnień wysyłam na: 







Wykorzystane produkty 13arts: Rainbow Color Duo Navy Blue, Gel Medium, Ayeeda Paint - Gold Glitter, Ayeeda Shiny Powder - Antique Gold




Pozdrawiam! 
Greetings!




27 komentarzy:

  1. Rewelacyjna paleta! I te kolory....:)

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDO!!! Nie mogę sie napatrzeć...Przepiękna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca, każdy detal zachwyca! Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udało się i to rewelacyjnie.Lubię do Ciebie zaglądać, bo jeszcze nigdy się nie zawiodłam.Pozdrawiam 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyciąga wzrok. Piękna kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście kolejny sukces. Uwielbiam Twoje prace. Uwielbiam te wszystkie detale. Cieszy mnie, że pokazujesz nam to wszystko. Ta buteleczka tak świetnie tam pasuje. Fantastyczna praca. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Jak zawsze kiedy Cię odwiedzam nie mogę oderwać oczu od Twoich prac...ten wydatkowy klimat! Jestem jak zawsze oczarowana tym co tworzysz...podziwiam Twój talent! Podziwiam....
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile tu się dzieje!!! Cudowna praca. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja - jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja! Ten talerzyk niesamowicie się wkomponowuje, ma charakter, jest wyjątkowy, tak jak Twoja paleta:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic dodać, nic ująć...SUPER 💛 dziękuję za udział w essowym wyzwaniu ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Brak mi słów. Genialna praca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne te Twoje prace... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite mediowania, podziwiam każdy szczegół ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O żeż ... zawsze kusiło mnie mediowanie, ale ciągle odkładam to na później. Śliczne toto. Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna, bogata praca, można ją oglądać w nieskończoność :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny mediowy projekt! Ładna kompozycja, mnóstwo ciekawych detali, delikatna kolorystyka - po prostu mi się podoba! Dziękuję za udział w Essowym wyzwaiu.

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG!! Wowzer!!! This is an amazing project!!! Thanks for joining us to the 13@rts challenge!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna! Ile tu detali - nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekna kolorystyka /moja ulubiona :) / i wiele ciekawych elementow, dziekuje za udzial w zabawie z 13arts

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudo... slowa nie oddadzą :-) Bardzo Ci dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. I really adore this alternative palette!!!!So mixed media!!!So wonderful!!!!!Thank you so much for taking part in 13 arts challenge!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie . Dziękuję za udział w wyzwaniu w Miszmasz Papierowy.

    OdpowiedzUsuń